onsdag 9 maj 2012

Ett virrvarr av färg

Vad finns det att göra när man tror att man ska till att göra matteprov, men det visar sig att läraren är hemma och vabbar? Jo, man går såklart till garnaffären där man går fullständigt bananas och plockar på sig en HEL korg med garn i alla möjliga färger.





6 av nystanen köpte jag under helgens lilla stickresa, vill ni ha finfina detaljer kan ni kika in här hos Marobelda som var med. Men resten införskaffade jag idag. De 27 nystanen som jag köpte idag kostade mindre än de jag köpte i helgen, härligt med rea.
Till mitt försvar får jag väl ta till att det inte blev något besök förra lördagen som det var tänkt. Eller ja, ett besök blev det ju på sätt och vis men garnaffären var stängd så enligt mig räknas det inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...