tisdag 28 maj 2013

Just nu

går dygnets timmar åt till att flyttpacka och göra klart alla uppgifter i den sista kursen för det här läsåret. Massor att göra. Vem hade trott att det var så himlans mycket jobb med tapeter? Framför allt med mönstren och inställningarna på datorn. Det måste vara rätt storlek på "pappret", dpi:n måste vara densamma på alla filer och antalet pixlar per centimeter måste också stämma. Man vill ju inte ha ett suddigt tapettryck.
Ljuset skymtar i tunneln, mindre än en vecka kvar nu. Sen blir det sommarlov, jobb, bad, handarbete, hästeri, varma kvällar och cyklande. Jag längtar :)

Hinner inte sticka så mycket, bara på morgnarna när jag åker buss. Idag blev det en ruta.


1 kommentar:

  1. Vilken fin och inspirerande blogg! Jag är väldigt imponerad av alla dina projekt, men också av de snygga bilderna du tagit!
    Hoppas du fortsätter med detta :)
    Ännu en grej att lägga till min lista över saker som gör mig glad!
    Heja dig!!!
    //G

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...