torsdag 17 juli 2014

Något nytt



Jag har lagt upp maskor till en ny kofta.


Har man som jag dåligt med stickmarkörer kan örhängen fungera lika bra.

Det var lite svårt att gå att gå och lägga sig igår,
jag vet inte hur många gånger jag tänkte "bara ett varv till".



Garnet köptes i måndags när jag och mamma var i garnaffären.
Egentligen var jag på jakt efter ett garn till koftan Vitamin D
som Clara stickat (och som ser helt underbar ut),
men jag hittade såklart inget.

Därför blev det garn till en annan kofta och efter lite (mycket) letande
på Ravelry hittade jag ett mönster från Garnstudio
som jag tror kan bli jättebra efter lite småförändringar.

1 kommentar:

  1. Alltid lika spännande att se dina bilder när det ÄNTLIGEN kommer något. Fortsättning följer hoppas jag 😋

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...