torsdag 4 oktober 2012

Examination


Har suttit bänkad framför examinationsredovisningar idag, spännande att få en liten inblick i vad alla klasskompisar filurar på. Att dessutom få sina första högskolepoäng känns toppen (här sitter jag och tar för givet att jag är godkänd, men det är väl klart att jag är ;) )

Här nedanför är min moodboard som visar vad jag letar efter för känsla i mitt projekt. Än så länge tänker jag någon typ av "artefakt" (föremål) som ska användas för och underlätta högläsning. Fullt förståeligt om ni inte förstår någonting. Det gör inget. Tyvärr måste jag vara lite hemlighetsfull ;)


Om någon har en gammal Pettson & Findus-affisch liggandes hemma köper jag den gärna. Mina väggar är tomma och behöver dekoreras. Bilder från "Stackars Pettson" Föredrages.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...